Çağımızın büyük sorunu, sokakların öksüz kalmasının sebebi teknoloji çılgınlığı. Annelerin sokaktan bağıra çağıra topladığı bir nesil artık yok oldu, onun yerine bağıra çağıra "sokağa çık artık" denilen nesil geldi. Çocuğu sokağa çıkmasa da en azından farklı aktiviteler ile vakit geçirmesini isteyen ebeveynler, çözüm olarak akıl oyunlarını tercih ediyorlar. Hem keyifli vakit geçirmeyi sağlayan hem de zeka gelişimine katkısı olan akıl oyunları, çocukları bilgisayardan uzaklaştırmak için güzel bir yol. Sadece çocukların değil tabii, yetişkinlerin de gayet eğlenerek oynadığı çok fazla akıl oyunu var.
Mattel Oyuncak da teknoloji çılgınlığı sorununu ele almış, arkadaş grubu ile oyun oynamanın zevkini hatırlatacak bir oyun seçmiş. Mağazanın ortasına koyduğu canlı billboard ile insanlara PICTIONARY oynatmış. Karşısında duranın sesini algılayan billboard, çizilen görsele ait doğru kelimeyi bilenlere sürpriz yapmış. Kocaman kocaman ödülleri anında ayağa getiren Mattel çalışanları, hiç düşünmüşler mi acaba o kadar büyük ödülleri eve nasıl taşıyacak bu insanlar?!
Valla oynayasım geldi benim de, bi' Pictionary olsa da oynasak.
0 Karala :